Påskesalg - Nedsatt Pris På Alle Produkter På Lager

Ofte stilte spørsmål

Spm.: Selger dere gavesett med parfyme og etterbarberingsvann?
Sv.: Ja. Vi har et av de mest omfattende sortimentene av gavesett som er tilgjengelig på Internett. Besøk siden vår for gavesett for å bla gjennom hele spekteret.

Spm.: Duften jeg ønsker å kjøpe er ikke oppført i "Parfyme"- eller "Etterbarberingsvann"-menyen. Betyr dette at dere ikke selger den?
Sv.: "Til ham"- og "Til henne"-menyene øverst på nettsiden er bare for å vise våre mest populære dufter. Hvis du vil søke gjennom hele produktutvalget, kan du bruke "Søk etter dufter" øverst på nettsiden. Alternativt kan du bla gjennom hele listen av parfymemerker og etterbarberingsvannmerker som vi tilbyr.

Spm.: Er produktene deres ekte?
Sv.: Alle våre produkter er 100 % ekte og leveres i komplett emballasje fra produsenten.

Spm.: Hvilke retningslinjer har dere for retur?
Sv.: Du kan returnere produktene til oss i originalemballasjen innen sju dager etter mottak og få full refusjon. Hvis du ønsker å returnere bestillingen din, må du fylle ut returskjemaet.

Spm.: Hvordan betaler jeg for bestillingen min
Sv.: Du kan betale for bestillingen på nettet med alle større kredittkort eller PayPal. Vår hovedbetalingsmåte er levert av Braintree og tilbyr deg en rask og sikker metode for å utføre betalinger med et kredittkort eller et debetkort.

Spm.: Har dere vanlige utsalgssteder?
Sv.: Nei. For å holde prisene våre så lave som mulig er vi en nettbasert forhandler.

Spm.: Når kommer bestillingen min?
Sv.: Tiden det tar før en vare kommer frem vil avhenge av hvilken leveringsmåte du velger. Hvis du ønsker mer informasjon, kan du lese "Leveringsinformasjon"-siden vår.

Spm.: Bestillingen min har ikke kommet - hva skal jeg gjøre?
Sv.: Hvis bestillingen ikke er kommet kan du fylle ut reklamasjonsskjemaet vårt for manglende levering.

Spm.: Omfatter prisene MVA?
Sv.: Ja, vi har betalt alle toll og MVA her fra Parfyme Klikk. Du betaler ikke noe ekstra for å motta dine varer.

Spm.: Hvilke retningslinjer har dere for retur?
Sv.: Du kan returnere produktene til oss i originalemballasjen innen sju dager etter mottak og få full refusjon. Hvis du ønsker å returnere bestillingen din må du fylle ut returskjemaet.

Angreretten gjelder ikke for hudpleie-, sminke- og hårprodukter eller parfymesett som innholder hudpleieprodukter av hygieniske årsaker. Du har full angrerett på egen bekostning innen 28 dager. Angreretten innbærer att Kunden har rett til å angre kjøpet ved å sende en mail til Parfyme-Klikk på info@parfyme-klikk.no. Angrefristen regnes fra den dagen Kunden mottar varen. Angreretten innbærer at Kunden får undersøke produktet, men ikke bruke det; hvis det skjer forfaller retten til å angre seg. Den returnerte varen skal være i uåpnet originalemballasje, ubrukt og uskadet. Varer som er åpnet, eller forseglingen er tatt bort erstattes ikke. Fraktkostnaden for å returnere produktet til Parfyme-Klikk er det Kunden selv som står for. Hvis Kunden tar i bruk angreretten sin betaler Parfyme-Klikk tilbake det Kunden har betalt senest innen 30 dagar fra den dagen Parfyme-Klikk har mottatt varen.

For alle andre spørsmål, ta kontakt med oss.