Sporet Levering
Prisen du ser er prisen du betaler - Ingen Toll
Bestill Nå - Betal Om 30 Dager

Abercrombie & Fitch Aftershave & Dufter til han

Abercrombie & Fitch er en ledende amerikansk mote- og duftforhandler som er rettet mot en helt bestemt, trendy, moderne og "up and coming" del av befolkningen - nemlig de som er 18 til 22 år gamle. Selskapet ble opprinnelig etablert i 1892 i New York City, og har siden blitt kjent over hele verden med totalt 1055 butikker som spenner over hele Europa, USA og senest en ekspansjon i Asia, med butikker i Singapore, Tokyo og Hong Kong.

Abercrombie & Fitch har også tre "undermerker": Hollister som er den største av merkene og er inspirert av sørlige California, rettet mot tenåringer med noe lavere priser. Abercrombie Kids som ble introdusert i 1998 med målet om å tiltrekke seg et yngre publikum og til slutt Gilly Hicks som er kjent som Abercrombie & Fitchs "frekke fetter", inspirert av "down under", som tilbyr klær og undertøy for kvinner i alderen 18 og oppover.

Signaturduften til Abercrombie & Fitch, "Fierce" ble først lansert i 2002 og er en ledende duft for menn. Må ikke forvekles med Beyonces duft "Sasha Fierce", noe Abercrombie & Fitch var bekymret for da hun lanserte duften i 2009.
Andre populære dufter inkluderer 41 Cologne (2007), Colden (2009), den nyeste duften Abercrombie HOT (2013) og re-brandingen av den opprinnelige colognen "Woods" fra 1990.

Abercrombie & Fitch har aldri vært redde for rampelyset uansett om det var positivt eller negativt, og det samme gjelder for deres markedsføring og branding kampanjer. I motsetning til de fleste andre menns motemerker, vil Abercrombie & Fitch bare bruke modeller som jobber for dem og har en lang utvelgelsesprosess for privilegiet. Berømte vellykkede modeller fra fortiden har tatt med Channing Tatum (amerikansk skuespiller), Jeremy Bloom (vunnet gull i herre freestyle på ski 11 ganger), Brandon Jones (amerikansk skuespiller) og Tom Welling (amerikansk skuespiller).
Vis Mer