Sporet Levering
Prisen du ser er prisen du betaler - Ingen Toll
Bestill Nå - Betal Om 30 Dager

Banana Republic Aftershave & Dufter til han

Banana Republic har, siden det ble grunnlagt av ekteparet Mel og Patricia Ziegler i 1978, vært en av de største klesforhandlerene innen herreklær med nesten 700 butikker over hele verden i 32 land. Merket har 80 butikker over hele Asia og Europa, 500 butikker i USA og 26 butikker i Canada, samt de leverer de 20 land gjennom sin hjemmeside.

Banana Republic har hatt en stødig vekst i løpet av sine 35 år + i bransjen og har til nå fem kleskolleksjoner og seks settsamlinger. Blant kleskolleksjonenene finner vi "Edition av Banana Republic" og "BR Monogram" - Trolig merkets mest innflytelsesrike stil, inspirert av utsøkte stoffer med mye detaljer og moderne siluetter.

Det er også "Luxe Leisure" og "Heritage" – en moderne kolleksjon, inspirert av filosofien til Banana Republic om å utforske og oppdage, som tilbyr en kolleksjon av eksklusive fragmenter og til slutt "Elevated Work".

Banana Republic er ofte i skyggen av sine søskenselskap Gap og Old Navy, og har derfor i løpet av de siste årene prøvd å skille seg ut. Dette har de klart, blant annet ved å inntrodusere sin kolleksjon av dufter siden 1995. Deres første duft for menn, "Banana Republic M" kom i 1996 og var en speilversjon av parfymen for kvinner som ble kalt Banana Republic W" - en enkel, men effektiv og tydelig markedsføring. Siden har merket lansert to unisexdufter (1995 og 2008) samt en sterk rekke dufter for menn, inkludert Black Walnut (2006), Cordovan, Slate (2006), Republic of Men (2009), Republic of Men Essence (2012), Wildblue (2013) og Wildblue Noir (2013).

Fylt med stil, karisma og allsidighet, fortsetter denne aftershave- og colognesamling å dominere duftverden i dag, med Banana Republic sterkt representert på ulike lister over bestselgere.
De har fortsatt å vokse, samtidig som de har jobbet hardt for å fremstå som mer raffinert og fokusert - de har lansert flere forskjellige moderne klessett-kolleksjoner som "Mad Men", "Milly NY" og "Anna Karenina" som vedlikerholder dem som moderne, it-merket, edgy og alltid oppdatert med de nyeste trendene. Samme gjelder for deres dufter!
Vis Mer