Sporet Levering
Prisen du ser er prisen du betaler - Ingen Toll
Bestill Nå - Betal Om 30 Dager

Carolina Herrera Aftershave & Dufter til han

Carolina Herrera er en kvinne drevet av lidenskap med et ønske om å være en rollemodell for andre kvinner og føre dem inn i en rolle av raffinert luksus og eleganse. Hun begynte, ifølge standarden, sent og lanserte ikke sin første kolleksjon før hun fylte 42, men har siden stått stødig i moteindustrien i over 30 år. I dag omfatter hennes imperium en signatur kolleksjon som har fått plass i fremtredende vinduer i den velkjente Park Avenue boutique helt fra starten, en brudesamling, dufter og tilbehør. Herrera har mer enn 280 butikker i 104 forskjellige land som bringer inn en omsetning på flere milliarder dollar hvert år.

Herreras viktigste moteserie er for kvinner, men det betyr ikke at hun har glemt mannlige kunder. Hun er faktisk stor fan av skreddersøm og hennes signaturplagg er en skarp, ren hvit skjorte ofte brettet opp ved ermet. Hun elsker også buksedrakter, enten de er for menn eller kvinner, og det er like sannsynlig at hun stiller opp til en begivenhet i "Le Smoking" som i en ballkjole. Herreras etikk, vision for hennes mote og kjærlighet for dufter er sofistikert og klassisk med en moderne vri - dette kan sees tydelig i hennes tre områder som har blitt utviklet i løpet av de siste tretti årene. Spesielt i hennes aftershave- og colognekolleksjon som forblir viktige komponenter til den mannlige garderobe i dag.

Etter suksessen med serien "Classic" i 1988, fikk Herrera hjelp av sin datter, som også bærer navnet Carolina, for å introdusere den andre av hennes tre serier. "212" ble lansert i 1996 og serien var sterkt påvirket av å ha en yngre kvinne med på laget. Den var frisk med en "vibrant attitude" som
hadde som mål å fange opp ånden av New York, og ble senere rettet mot unge urbane menn og kvinner. Herreras mål med med å lansere 121-serien var å skape en ledende merkevare med dufter som var moderne, friske og nytenkende, men også tok vare på ektheten, følelsene, elegansen og tidløsheten som kjennetegner merket Carolina Herrera.

Den tredje duftlinjen, CH, ble utviklet uten å hensikten å rette seg mot en bestemt tid eller en sjanger av personer, men heller for alle som ønsket å leve en viss livsstil gjennom å pryder alt med en uanstrengt eleganse til hvert øyeblikk. - et konsept som er basert på Carolina Herreras eget syn på livet. Dette er den perfekte duft designet for både menn og kvinner og er det ultimate tilbehøret for et minneverdig øyeblikk.
Vis Mer