40kr Mengderabatt
Sporet Levering Med Bring
Prisen du ser er prisen du betaler - Ingen Toll
Bestill Nå - Betal Om 14 Dager

Comme des Garçons Aftershave & Dufter til han

Comme des Garçons ble etablert av Rei Kawakubo og hun eier selskapet sammen med hennes mann Adrian Joff. Det Franske navnet står for "Slik Som Gutta". Det japanske motemerket ble etablert i 1969 og i de første 9 årene solgte selskapet kun mote til kvinner. Etter at selskapet ble større og bedre kjent, utvidet de utvalget av produkter. I 1978 lanserte de mote kolleksjonen til menn. Hoved-kolleksjonen blir sett på som avant-garde og Parisian. Den yngre generasjonen vil gjenkjenne minoriteten av deres gjenstander som tar inspirasjon fra japansk streetwear.

Produktene er designet i Aoyama og Tokyo, men noen av dem blir laget i Europa. Foruten å være elsket av mange mote entusiast og kjendiser inkludert Alexander McQueen, Usher og John Waters, liker andre motemerker Comme des Garçons sin unike stil like mye. De har samarbeidet med over 15 andre motemerker og har ikke noe imot å samarbeide med 'high-street' butikker. Bemerkelsesverdige samarbeid er deres partnerskap med Moncler, Louis Vuitton og H&M.

Mens flertallet av Comme des Garçons duftene er rettet mot både menn og kvinner, har de produsert noen skjulte skatter som bare er ment for menn. Den aller første Comme des Garcons duften for menn var Comme des Garçons Eau de Cologne (1994) som var plassert i sin signaturskrå flaske. Denne colognen er krydret, balsamisk og har en unik blanding av røkelse og styrax med bergamot og aldehyd. Etterfølger Comme des Garçons 2 Man (2004) som ble utgitt nøyaktig 10 år senere. Begge er i samme flaske, men differensieres av duften og fargen. Comme des Garçons 2 Man inneholder flere treaktige noter og har en brun farge, mens den originale Eau de Cologne er grønn.
Vis Mer
Registrer deg for å motta vårt nyhetsbrev
Salgsvarsler
Skjønnhetstips
Rabattkoder
Mengderabatt

Når du handler hos Parfyme Klikk får du 40 kr. rabatt for hvert produkt du legger til bestillingen etter det første.

Du får rabatten selv om du bestiller to forskjellige produkter, og det er ikke noen øvre grense på hvor mye rabatt du kan få. Det betyr at du kan spare mye penger på større bestillinger.

Eksempel: En bestilling på 10 produkter gir deg en rabatt på 360 kr., og denne rabatten kan selvfølgelig bli kombinert med andre tilbud og avslag. Du må bestille produktene samtidig for å få rabatten.