40kr Mengderabatt
Sporet Levering Med Bring
Prisen du ser er prisen du betaler - Ingen Toll
Bestill Nå - Betal Om 14 Dager

Diesel Aftershave & Dufter til han

Diesel ble grunnlagt i 1978 av Renzo Rosso og selskapet er best kjent for sine denim- og duftkolleksjoner. Merket ble grunnlagt med hensikten om å bli et ledende motehus for en yngre generasjon av forbrukere og deres popularitet steg raskt.

Det var dette målet som gjorde at Diesel ble nyskapende innen markedsføringsstrategier ved å bruke dataspill som en plattform for å reklamere for deres klær. Selskapet antas å være det første noensinne til å bruke slike alternative kanaler!
Det var ikke bare Rossos intensjoner som er bakgrunnen til at selskapet steg så kraftig på det globale motemarkedet, men også det kreative geniet Wilbert Das. Das fikk, som hans første jobb etter at han var ferdig med studiene, ansvaret for å designe den første herrekolleksjon til Diesel , og den var så suksessfull at han fikk jobben som kreativ direktør for selskapet. Det var faktisk Das "visjon" som ledet selskapets moter og internasjonale markedsføringsstrategier de neste 20 årene frem til han sluttet i 2009 og Bruno Collin tok over stillingen.

Gjennom årene har Diesel alltid rettet sine produkter mot unge voksne som forklarer deres quirky fremgangsmåte når det kommer til produktpresentasjon og pakking, spesielt i deres duftsamling. Deres produkter kan nå bli funnet i over 300 forskjellige Dieselbutikker og mer enn 5000 utsalgssteder over hele verden. Det har blitt sagt at Diesel selv går så langt som å arrangere og presentere deres varer på en så forvirrende måte at kundene ikke har noe annet valg enn å måtte prate med selgerne.

Diesels aller første duft ble bare kalt "Diesel" og det var en unisex duft som ble lansert i 1996. Kort tid etter lanserte de deres første herreduft "Plus Plus Maskulin" (1997), en varm og treaktig orientalsk duft som komplementerte maskuliniteten av deres unge kunder. Andre populære dufter og aftershaves utgitt av Diesel inkluderer den friske, aromatiske og krydrete spesialutgaven "Grenn Masculine" (2003), den aromatiske "Fuel For Life" (2007), den orientalske treaktige "Only The Brave" (2009) med sitrusnoter, den mykt krydrete akvatiske "Fuel for Life Summer" (2010) og den søte fruktige "Only The Brave Tattoo" (2012) for å nevne noen.

DIESEL - være ung, vær dristig.
Vis Mer
Registrer deg for å motta vårt nyhetsbrev
Salgsvarsler
Skjønnhetstips
Rabattkoder
Mengderabatt

Når du handler hos Parfyme Klikk får du 40 kr. rabatt for hvert produkt du legger til bestillingen etter det første.

Du får rabatten selv om du bestiller to forskjellige produkter, og det er ikke noen øvre grense på hvor mye rabatt du kan få. Det betyr at du kan spare mye penger på større bestillinger.

Eksempel: En bestilling på 10 produkter gir deg en rabatt på 360 kr., og denne rabatten kan selvfølgelig bli kombinert med andre tilbud og avslag. Du må bestille produktene samtidig for å få rabatten.