Få Doble Lojalitetspoeng På Alle Ordre! - Gyldig Til 2/7 23:59

Diesel Aftershave & Dufter til han

Diesel ble grunnlagt i 1978 av Renzo Rosso og selskapet er best kjent for sine denim- og duftkolleksjoner. Merket ble grunnlagt med hensikten om å bli et ledende motehus for en yngre generasjon av forbrukere og deres popularitet steg raskt.

Det var dette målet som gjorde at Diesel ble nyskapende innen markedsføringsstrategier ved å bruke dataspill som en plattform for å reklamere for deres klær. Selskapet antas å være det første noensinne til å bruke slike alternative kanaler!
Det var ikke bare Rossos intensjoner som er bakgrunnen til at selskapet steg så kraftig på det globale motemarkedet, men også det kreative geniet Wilbert Das. Das fikk, som hans første jobb etter at han var ferdig med studiene, ansvaret for å designe den første herrekolleksjon til Diesel , og den var så suksessfull at han fikk jobben som kreativ direktør for selskapet. Det var faktisk Das "visjon" som ledet selskapets moter og internasjonale markedsføringsstrategier de neste 20 årene frem til han sluttet i 2009 og Bruno Collin tok over stillingen.

Gjennom årene har Diesel alltid rettet sine produkter mot unge voksne som forklarer deres quirky fremgangsmåte når det kommer til produktpresentasjon og pakking, spesielt i deres duftsamling. Deres produkter kan nå bli funnet i over 300 forskjellige Dieselbutikker og mer enn 5000 utsalgssteder over hele verden. Det har blitt sagt at Diesel selv går så langt som å arrangere og presentere deres varer på en så forvirrende måte at kundene ikke har noe annet valg enn å måtte prate med selgerne.

Diesels aller første duft ble bare kalt "Diesel" og det var en unisex duft som ble lansert i 1996. Kort tid etter lanserte de deres første herreduft "Plus Plus Maskulin" (1997), en varm og treaktig orientalsk duft som komplementerte maskuliniteten av deres unge kunder. Andre populære dufter og aftershaves utgitt av Diesel inkluderer den friske, aromatiske og krydrete spesialutgaven "Grenn Masculine" (2003), den aromatiske "Fuel For Life" (2007), den orientalske treaktige "Only The Brave" (2009) med sitrusnoter, den mykt krydrete akvatiske "Fuel for Life Summer" (2010) og den søte fruktige "Only The Brave Tattoo" (2012) for å nevne noen.

DIESEL - være ung, vær dristig.

Se alle

Diesel tidslinje

2006
2017
2016
2016
Bad
BAD

Bad av Diesel er en treaktig aromatisk duft for menn. Den...

2014
2014
Only The Brave Wild
ONLY THE BRAVE WILD

Only The Brave Wild av Diesel er en treaktig og krydret duft for...

2013
2013
Fuel For Life Spirit
FUEL FOR LIFE SPIRIT

Fuel for Life Spirit av Diesel er en orientalsk fougereduft for...

2012
2012
Only The Brave Tattoo
ONLY THE BRAVE TATTOO

Diesel Only The Brave Tattoo for menn er beskrevet som en mørk...

2011
2011
Fuel For Life Denim
FUEL FOR LIFE DENIM

Fuel For Life Denim av Diesel er en frisk og treaktig duft for...

2009
2009
Only The Brave
ONLY THE BRAVE

Only The Brave av Diesel. Dette er en frisk og orientalsk duft...

2007
2007
Fuel For Life
FUEL FOR LIFE

Fuel For Life av Diesel er en frisk og treaktig blomsterduft for...

Diesel

Artikler

MER ENN BARE FLASKER.
Vi har gått gjennom lageret vårt for å finne våre...
Kolleksjonene
FRA BARE
kr 567
Diesel Bad
BADBad av Diesel er en treaktig aromatisk duft for menn. Den...
FRA BARE
kr 408
Diesel Fuel For Life
FUEL FOR LIFEFuel For Life av Diesel er en frisk og treaktig blomsterduft for...
FRA BARE
kr 368
Diesel Only The Brave
ONLY THE BRAVEOnly The Brave av Diesel. Dette er en frisk og orientalsk duft...
FRA BARE
kr 475
Diesel Only The Brave Tattoo
ONLY THE BRAVE TATTOODiesel Only The Brave Tattoo for menn er beskrevet som en mørk...
FRA BARE
kr 415
Diesel Only The Brave Wild
ONLY THE BRAVE WILDOnly The Brave Wild av Diesel er en treaktig og krydret duft for...