40 kr. Mengderabatt
Sporet Levering Med Bring
Prisen du ser er prisen du betaler - Ingen Toll
Bestill Nå - Betal Om 14 Dager

Lacoste Aftershave & Dufter til han

Det franske motehuset Lacoste ble opprettet i 1933 og er kjent for å selge "high-end" klær, sko, klokker, briller og dufter. Deres krokodillelogo er anerkjent internasjonalt. Grunnleggeren av selskapet, René Lacoste, ble kalt "Crocodile" på grunn av sin innsats på tennisbanen og forholdet mellom merkevaren og idretten har alltid vært veldig sterk.

I utgangspunktet designet Lacoste skjorter for tennis, golf og seiling og i 1952 ble de hvite og flerfargede sportsskjortene eksportert til USA, annonsert som "symbolet på kompetente idrettsutøvere" for eliteklassen. Siden den gang har merkevaren Lacoste blitt identifisert med en preppy stil og forbundet med eliten i samfunnet.

Bernard Lacoste, sønnen til René, overtok virksomheten i 1963 og siden den gang har selskapet hatt en solid vekst. Merket ble veldig populært i USA på slutten av 70- og begynnelsen av 80-tallet og ble et "must have". Etter Bernard døde i 2006, tok hans bror over ledelsen. Lacoste introduserte sko, klokker, skinnvarer og dufter på 80-tallet.

Deres første duft for menn var "Lacoste Original" som ble introdusert i 1984.
I 1996 lanserte de "Booster" som er en frisk, aromatisk og treaktig duft komponert av appelsin, eukalyptus, mynte og basilikum. "Pour Homme" ble lansert i 2002, og det er en fruktig og frisk duft med noter av grapefrukt, bergamott, plomme og eple.
Kolleksjonen Lacoste L.12.12 er en samling som består av hvite, blå, røde, svarte og grønne flasker, som alle inneholder en bestemt ingrediens som gjenspeiler fargen på flasken. Lacoste «Live" ble utgitt i 2014. Den er formet som en kube og inneholder noter av grønne blader, lakris og guaiac tre.
Vis Mer
Registrer deg for å motta vårt nyhetsbrev
Salgsvarsler
Skjønnhetstips
Rabattkoder
Mengderabatt

Når du handler hos Parfyme Klikk får du 40 kr. rabatt for hvert produkt du legger til bestillingen etter det første.

Du får rabatten selv om du bestiller to forskjellige produkter, og det er ikke noen øvre grense på hvor mye rabatt du kan få. Det betyr at du kan spare mye penger på større bestillinger.

Eksempel: En bestilling på 10 produkter gir deg en rabatt på 360 kr., og denne rabatten kan selvfølgelig bli kombinert med andre tilbud og avslag. Du må bestille produktene samtidig for å få rabatten.